Jaunais gads, jauni mērķi!

Jaunais gads, jauni mērķi!

Jaunais gads, jauni mērķi! Lielākā daļa cilvēku pasaulē sāk katru jauno gadu ar stingru lēmumu un labiem nodomiem, nosakot mērķus, kurus grib sasniegt  jaunajā gadā! Šie saraksti bieži sākas ar sporta nodarbībām.  Vai Jums arī ir tā?

Bet vai Jūs zinājāt, ka vingrinājumi var arī palīdzēt novērst dzirdes traucējumus?

Tātad, ja jūs vai jūsu mīļie sākat jaunu gadu ar fiziskās sagatavotības mērķiem, paturiet prātā šos četrus padomus, lai uzlabotu dzirdes veselību:

  1. Vingrojumi var kavēt ar vecumu saistītus dzirdes traucējumus.

Pēc statistikas datiem vienam no katriem trim pieaugušajiem vecumā no 65 līdz 74 gadiem ir dzirdes traucējumi. Pētījumi tomēr liecina, ka vingrinājumi var novērst ar vecumu saistīto dzirdes zudumu (AHL). Piemēram, salīdzinoši nesen pētījumā, kurā tika izmantotas peles, tika konstatēts, ka “regulāra fiziskā slodze ir palēninājusi ar vecumu saistītos dzirdes zudumus “.

  1. Kas palīdz Jūsu sirdij, palīdz Jūsu ausīm.

Cilvēkiem ar sirds slimībām, kas ir galvenais nāves cēlonis visā pasaulē, 54 procenti ir piedzīvojuši arī dzirdes zudumu. Pētījumi tomēr liecina, ka 50 gadu vecumā cilvēkiem, kuri nodarbojas ar sporta vingrinājumiem un kuriem ir laba sirds un asinsvadu veselība, ir labāka dzirde nekā viņu kolēģiem ar mazāku aktivitāti. Tikai 30 minūtes dienā, piecas reizes nedēļā no mēreniem vai enerģiskiem uzdevumiem, var palīdzēt samazināt sirdskaišu risku. “American Heart” asociācija saka, ka šiem uzdevumiem nav jābūt grūtiem: “Vienkāršākās pārmaiņas, ko jūs varat izdarīt, lai efektīvi uzlabotu sirds veselību, ir sākt aktīvi staigāt.

  1. Smadzeņu spēks ir dzirdes spēks. Ausis ir svarīgas dzirdēšanai, bet smadzenes dara smago darbu – atšķir skaņas, izmantojot ausis, lai palīdzētu orientēt ķermeni un atdalīt vēlamās skaņas no nevajadzīgiem trokšņiem. Pētījumi rāda, ka vingrinājumi nostiprina smadzeņu veselību.
  1. Mazāk trokšņu , lielāks komforts.

Liels troksnis ir viens no galvenajiem dzirdes pasliktināšanās cēloņiem. Izmantojiet kvalitatīvus ausu aizbāžņus un iesakām nestāvēt blakus skaļruņiem, kur skaņas skaļums ir virs 85 decibeliem. Ja klausāties mūziku austiņās, atcerieties to klausīties vismaz līdz pusei no pilna skaļuma.

Dalīties