Dzirdes un līdzsvara orgāns

Jaunais gads, jauni mērķi!

Jaunais gads, jauni mērķi! Lielākā daļa cilvēku pasaulē sāk katru jauno gadu ar stingru lēmumu un labiem nodomiem, nosakot mērķus, kurus grib sasniegt  jaunajā gadā! Šie saraksti bieži sākas ar sporta nodarbībām.  Vai Jums arī ir tā? Bet vai Jūs zinājāt, ka vingrinājumi var arī palīdzēt novērst dzirdes traucējumus? Tātad, ja jūs vai jūsu mīļie sākat jaunu gadu ar fiziskās sagatavotības mērķiem, paturiet prātā šos četrus padomus, lai uzlabotu dzirdes veselību: Vingrojumi var kavēt ar vecumu saistītus dzirdes traucējumus. Pēc statistikas datiem vienam no katriem [...]

🎄 Jaunums! 🎄 Dāvanu kartes!

Tagad arī pie mums var iegadāties dāvanu kartes!  Lieliska iespēja sagādāt neaizmirstamu un patiešām noderīgu dāvanu saviem tuvākajiem!  Uzlabojiet viņu ikdienas dzīves kvalitāti ar individuāli pielāgotiem, īpaši šiem cilvēkiem piemērotiem dzirdes aparātiem! ❤️ 🎄

Neliels ieskats dzirdes rehabilitācijā, dzirdes sistēmu izvēlē

"Audio Service" resurss angļu valodā.

Mūzikas austiņas

Austiņu lietošana ir viens no biežākajiem iemesliem, kāpēc rodas dzirdes traucējumi. Arī risks iegūt dzirdes traucējumus ir lielāks. Pēdējo gadu laikā austiņu lietošana kļūst arvien populārāka, un to lietotāju, sevišķi gados jaunu cilvēku, skaits pieaug, tāpēc ir svarīgi izvēlēties kvalitatīvas austiņas un mācēt pareizi klausīties – izvēlēties dzirdei saudzīgu skaļumu un klausīšanās ilgumu. Cilvēka auss uztver skaņas no 0 decibeliem (dB) līdz 140 dB, kur sāpju slieksnis normāli dzirdošam cilvēkam sākas no 120 dB. Ja cilvēks 15 min klausās 95 dB [...]

Aizauss un iekšauss digitālie dzirdes aparāti labākai dzirdei

Astoņi ieteikumi labākai dzirdei

1. Izvairieties no ļoti skaļām skaņām. 2. Lietojiet dzirdes aizsarglīdzekļus (ausu aizbāžņus, aizsargaustiņas). 3. Izvēlieties sadzīves elektronikas ierīces ar mazāku trokšņa līmeni darbības laikā. Audio ierīces lietojiet normālā skaļuma līmenī. 4. Neievietojiet ausīs svešķermeņus, uzmanīgi tīriet ausis. 5. Apmeklējiet ārstu ausu iekaisuma gadījumā. 6. Konsultējieties ar ārstu vai farmaceitu pirms medikamentu lietošanas. Dažiem medikamentiem (piem., antibiotikām, ķīmijterapijas medikamentiem, diurētiķiem) ir ototoksiska ietekme. 7. Nesmēķējiet, smēķēšana ir viens no dzirdes traucējumu cēloņiem. 8. Lietojiet pilnvērtīgu, sabalansētu uzturu. Attēla resurss: http://hearingsolutions.in/hearing-loss/signs-prevention/ Lietaratūra avots: Banks, L. 8 Ways To Prevent Hearing Loss.// http://www.everydayhearing.com/hearing-loss/articles/8-ways-to-prevent-hearing-loss/

Digitālie dzirdes aparāti – sadzirdi sevi un apkārtējos!

Uzziniet vairāk informācijas par digitālajiem dzirdes aparātiem no Vācijas un Kanādas firmām.

Labai dzīves un dzirdes kvalitātei – sistēma “Audio Service Smart Connect”

Atradīsim Tev piemērotākos digitālos dzirdes aparātus!

Dzirdes traucējumu pakāpes un diagnostika

Attēla resurss: http://www.accreditedschoolsonline.org/resources/